Instant Phone Repair Shop
in Langkawi

Opening Hours


Mon-Thu 10.00am – 10.00pm
Fri 3.00pm – 10.00pm
Sat-Sun 10.00am – 10.00pm

Our

SCREEN REPLACEMENT

SOFTWARE UPGRADE

ANTENNA REPLACEMENT

WATER DAMAGE REPAIR

BATTERY REPLACEMENT

CAMERA REPLACEMENT

BUTTON REPLACEMENT

MOTHERBOARD REPAIR

Our

Case

iPhone
Phone Repair Langkawi

Pentingkah Mengemaskini iOS?

[OPINION] Pentingkah Mengemaskini iOS? Mengemaskini iOS ini hakikatnya sudah menjadi satu tajuk yang penting, malah ramai di kalangan pengguna iOS masih keliru adakah mereka sepatutnya

Read More »
iPhone
Phone Repair Langkawi

iPhone high temperature

“Bang, nak tanya nie apa punca? Kalo tengok youtube lama sikit mesti kuar nie. Dah tak bole guna lasak macam dulu. Sebelum nie pernah jatuh

Read More »
iPhone
Phone Repair Langkawi

iPhone not charging?

“Stress saya, nak cas pon kejap masuk kejap tak. Kadang-kadang kena pegang cable tu tekan cikit kat bawah, baru masuk charge.  Tapi 2,3 hari nie

Read More »
iPhone
Phone Repair Langkawi

iPhone 6s water damage

“Akak baru balik bercuti nie, iphone masuk air laut dik. Cuba korang cek tengok. Rugi la gambar akak dalam tu.” “Water damage nie masalah besar

Read More »

contact us

Need an expert? Feel free to contact us anytime you need.
Fix your device now!

Our

© 2018 BY IPRO.STUDIO 
79B, KAMPUNG LUBUK BUAYA, MUKIM KEDAWANG, 07000 LANGKAWI, KEDAH